I dagens konkurranseutsatte marked søker bedrifter stadig etter innovative måter å skille seg ut på. En av de mest effektive metodene er bruk av nyttige reklamegaver og strøartikler med logo. Disse små, men betydningsfulle gavene kan gjøre en stor forskjell i hvordan kunder oppfatter og husker en bedrift.
Send oss en forespørselStrøartikler er små, rimelige reklamegaver med logo som distribueres gratis for å fremme en bedrift, tjeneste eller hendelse. Vanlige eksempler inkluderer penner, nøkkelringer, notatblokker og andre hverdagslige gjenstander som folk ofte bruker.
Ja det kan de. Det er mange strøartikler som mottageren faktisk kan bruke og vil sette pris på. Reflekser er med på å redde liv, kulepenner, t-skjorter og handlenett brukes daglig, håndsprit er kjekt å ha i vesken og kan man egentlig få nok ladekabler? En paraply holder dine ansatte tørre i en grå hverdag samtidig som de gjør din logo synlig i det offentlige rom. Dette er bare noen få eksempler på nyttige strøartikler du kan sette din firmalogo på.
Når du skal sette logoen til din bedrift på en reklamegave, bør du vurdere faktorer som relevans, brukbarhet, kvalitet og kostnad. Det skal ikke være en hvilken som helst strøartikkel med logo, den bør være relevant for målgruppen og ha høy brukbarhet for å sikre at den blir brukt ofte. Det bør være et produkt som representerer hvem dere er. Et viktig fokus er logoen, at den blir godt synlig og integrert på en estetisk tiltalende måte. Logoens farger bør harmonere med artikkelens design, og plasseringen bør være strategisk for maksimal synlighet. Kulepenner, halser og reflekser er de vanligste strøartiklene med logo vi leverer, men det finnes mange smarte, brukervennlige og morsomme muligheter der ute. Nøkkelringer med innebygget LED-lys som har gravert logo, notatblokker med logoen trykt på forsiden, eller gjenbrukbare vannflasker med et stilig design er alle eksempler som viser hvordan en reklamegave med logo kan både være funksjonell og dekorativ. Vi kommer med forslag og hjelper deg å finne det perfekte alternativet for ditt budsjett og formål.
Skal dere på messe eller ha et arrangement er det lurt å ha med seg strøartikler med logo som kan deles ut til besøkende, slik at dere blir sett og husket. Det finnes et hav av produkter og det er viktig å tenke på hvordan man ønsker å bli sett. Sukkertøy, pastillesker og flasker med vann har alle kort levetid, men som strøartikkel på messe er de med på å gjøre dagen til mottageren litt ekstra hyggelig. Samtidig er det lurt å gi bort noe mottageren tar med hjem slik at du også blir husket i tiden etter arrangementet. Mange som går på messer får med seg brosjyrer og annet materiell og da er det lettende å komme til en stand som deler ut handlenett man kan ha tingene i.
Vi leverer også utstyr og innredning til messer.
Som medlem av Etisk handel Norge har vi et stort fokus på å finne bærekraftige strøartikler som gir deg den effekten du ønsker, og som ikke er en belastning for miljøet. Vi ønsker å vektlegge dette. Å velge reklamegaver av resirkulerte materialer eller biologisk nedbrytbare produkter gir deg en trygghet og det gir dine kunder et solid inntrykk av din bedrift. Dette viser bedriftens engasjement for miljøet. Bærekraftige strøartikler med logo kan forbedre bedriftens omdømme og appellere til miljøbevisste kunder. De kan også bidra til å redusere bedriftens karbonavtrykk og miljøpåvirkning.
Vi hjelper deg å finne miljøvennlige strøartikler som du kan gi bort med god samvittighet.
Reklamegaver med logo kan bidra til å bygge lojalitet blant nye og eksisterende kunder ved å gi dem noe verdifullt og brukbart. Hvis du derimot har en morsom idé som kun er gøy i det øyeblikket du deler den ut, men som ellers har liten bruksverdi, kan dette ha motsatt effekt. Ingen av oss liker å få ting vi ikke kan bruke, som vi enten kaster eller putter i en skuff. Unngå å produsere «søppel» med din logotrykket på. En annen feil som lett kan oppstå er å velge et produkt der din logo blir lite synlig. Da spiller det ingen rolle hvor brukervennlig strøartikkelen er dersom ingen kan se hvilket firma som har distribuert den.
Vi hjelper deg å ta riktige valg for ditt bruk, budsjett og budskap.
- Mottager husker deg og din bedrift lengre
- Du kan gi mottageren noe de vil ha bruk for
- Du styrker kjennskapen til din merkevare
- Du skaper oppmerksomhet rundt din bedrift